מדיניות משלוחים

1. המשלוחים מבוססים על השירותים של דואר ישראל ובאחריותם.

2. ההזמנות שנשלחות מ Mindow ללקוחותיה נשלחות במעטפה מוגנת לשמירה על שלמות התכשיט.

3. עלויות משלוח: 

        דואר רשום לסניף הקרוב לביתך - 15 ש"ח

        שליח עד הבית - 49 ש"ח

        איסוף עצמי (יישוב אפרת) בתיאום מראש - חינם

4. אני מחויבים לארוז ולספק עבורך את ההזמנה בתוך 10 ימי עסקים* מרגע קבלת ההזמנה ונעבירה לדואר ישראל. יום עסקים דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג. דואר ישראל ימסור את המשלוח ליעדו בתוך 14 ימי עסקים בדואר רשום או בתוך 3 ימי עסקים בדואר שליחים.  Mindowמתחייבת לעשות כל שביכולתה כדי לקצר את זמן המשלוח.

5. דואר שליחים תקף ב 56 ערים מרכזיות, וכן ב 125 יישובים. קיבוצים, מושבים וישובי קצה אשר אינם מופיעים ברשימות הנ"ל - ההזמנה תשלח ללקוח באמצעות דואר רשום בלבד.

6. במקרים בהם חברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, נשלח אלייך את ההזמנה באמצעות דואר רשום.

7. במסירה, השליח מגיע לכתובת המקבל. במידה והמקבל לא נמצא בביתו, תודבק הודעה על דלת הבית תוך ציון אופן תאום למסירה. השליח יתקשר טלפונית ישירות למקבל המשלוח כפי שנרשם בהזמנה לתאום הגעתו של השליח שנית.

8. שעות פעילות חברת המשלוחים הינן בימים א'-ה בין השעות 08:00-18:00, ימי שישי וערבי חג בין 08:00-13:00. מומלץ להזין בהזמנה כתובת בה הנכם שוהים ברוב שעות היום ומס' טלפון נייד זמין.

9. מיד עם מסירת המשלוח לידי המקבל, המזמין יקבל הודעת SMS על אישור המסירה.

10. בכל מקרה של עיכוב של יותר מ- 3 ימי עסקים מכל סיבה, יש ליצור איתנו קשר בכתובת info@mindow.co.il עם שם, טלפון נייד, מספר ההזמנה וסיבת הפנייה.

11. בישובים קטנים שבהם שירות השליחים מביא את הפריט לסניף הדואר הסמוך לביתך, תימסר הודעה בתא הדואר שלך עם הגעתו לאיסוף דבר הדואר.

12. במידה ותואם איתך מועד ההגעה של השליח ואינך נוכחת ו/או זמינה בטלפון, על מנת לתאם בשנית, יהיה עליך לשלם 25 ש"ח נוספים.

13. במקרה של משלוח שהוחזר אלינו מהדואר היות והלקוח לא אסף אותו מהסניף, נשלח אותו אליך שנית (בתאום מראש), ובתוספת דמי משלוח של 15 ש"ח.

 

מדיניות החזרת מוצרים:

אמור בפסקה זו הינו כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981

לקוחות רשאים לבטל את ההזמנה שביצעו וזאת בכפוף לתנאים הבאים:

1. החזרת פריט תיעשה עד 14 יום מיום הגעת ההזמנה ללקוח, וזאת בתנאי שהמוצר ארוז באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש או פגיעה.

2. במידה ואכן קיבלת החלטה להחזיר את התכשיט מכל סיבה שהיא, וכדי לצמצם או למנוע נזקים מיותרים, הנך מתבקש/ת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו info@mindow.co.il ולפרט את הסיבה להחזרה. במידה ועדיין לא הועבר המשלוח לדואר ישראל, יוחזר הסכום ששולם בגין ההזמנה ובגין עלויות המשלוח (במידה ושולמו) במלואו.

3. בכל החזרה ידרשו הלקוחות לצרף את הקבלה המקורית שנשלחה אליהם ואת טופס החזרת פריט  ממולא אשר ניתן להורדה מהאתר. את הטופס יש למלא ולשלוח אותו סרוק למייל info@mindow.co.il

4. במידה ויבחרו הלקוחות לבטל את ההזמנה טרם שנשלחה לכתובתם, יזוכו הלקוחות במלוא סכום ההזמנה כולל דמי המשלוח.

5. במידה ויבחרו הלקוחות לבטל את ההזמנה לאחר שליחתה ולפני הגעתה לבית הלקוח, יזוכו הלקוחות בסכום ההזמנה בלבד ולא יזוכו בסכום דמי המשלוח ולא בגין עמלת האשראי ששולמה לחברת האשראי/סליקה/PayPal. ההחזר הכספי ללקוח יתבצע רק לאחר הגעת התכשיט לחברה כאשר אין פגיעה מכל סוג במוצר.

6. במידה ויבקשו הלקוחות להחזיר מוצר שנשלח אליהם פגום, יוחלף הפריט הפגום בפריט חדש. בכל מקרה של פגם במוצר, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל info@mindow.co.il לתאום הליך החזרת המוצר הפגום.

7. לקוחות שביצעו את הרכישה בכרטיס האשראי, יקבלו את סכום הזיכוי בחזרה לכרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה, בניכוי העמלה ששולמה לחברת האשראי בגין ביצוע הרכישה ובניכוי דמי משלוח דואר רשום\דואר שליחים ששולמו ע"י Mindow.

8. לקוחות אשר ביצעו רכישה דרך חשבון PayPal  יקבלו את סכום הזיכוי לחשבון ה- PayPal בניכוי העמלה המשולמת ל PayPal  בגין ביצוע הפעולה ובניכוי דמי משלוח בדואר רשום ששולמו ע"י Mindow.

9. לא יינתן החזר כספי עבור מוצרים שניתנו במתנה או שלא ניתנה בגינם תמורה כספית למעט החזרה בגין מוצר פגום.

10. יש לשלוח את התכשיט  המוחזר באמצעות דואר רשום, באריזתו המקורית ובמעטפה מוגנת בלבד (ניתנת לרכישה בסניפי דואר ישראל) לכתובתנו: מינדו – מרכז מסחרי תאנה אפרת, ת.ד 1002, מיקוד 9043500. בצירוף טופס החזרת פריט ממולא וכן את הקבלה/החשבונית המקורית כפי שנשלחה אליכם בדוא"ל. במידה ובחרתם לשלוח את הפריט בדואר רגיל, לא תינתן אחריות או החזר כספי במקרה של אבדן או נזק לתכשיט במשלוח.

11. משך הטיפול בהזמנה שהוחזרה יהיה עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר במשרדי החברה.

12. החברה תהיה בעלת שיקול הדעת הבלעדי בהחלטה בדבר האם מוצר מוחזר הנו בעל פגם ביצור או אם הוחזר בהתאם לתנאי ההחזרה המפורטים לעיל באופן שמזכה בקבלת זיכוי. בכל מקרה לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שנעשה בהם שימוש.

13. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט או כרטיסים נטענים שהונפקו בדואר ישראל, לכן לבעלי הכרטיסים האמורים תוותר רק האפשרות לקבל זיכוי לשימוש עתידי באתר.

14. לא ניתן לבטל עסקה או ולהחזיר מוצר אשר יוצר במיוחד עבור המזמין כגון חריטה אישית, מידה או באורך שונה ומיוחד שאינם מופיעים באתר - לא ניתנים להחזרה ו/או החלפה בכל מקרה ועל פי חוק.

15. במקרה של החלפת פריט - יש למלא את פרטי ההחזרה ב טופס החזרת פריט , יש לציין בטופס ההחזרה לאיזה פריט תרצו להחליף. במידה ותבחרו בזיכוי לשימוש עתידי באתר, יונפק עבורכם קוד קופון אשר יישלח לכתובת המייל שהזנתם בטופס ההזמנה.

16. החזר כספי/החלפת פריט יתבצעו רק לאחר שהפריט המוחזר הגיע למשרדי Mindow. התשלום בגין עלויות המשלוח אל המזמין/מחזיר לאחר החזרה והחלפה יחולו על המזמין/המחזיר.

17. במקרה של החזר כספי עקב פריט פגום, יוחזר מלוא הסכום לחשבון PayPal ממנו נגבה התשלום. כמו כן יוחזר הסכום ששולם עבור המשלוח עם שליח עד הבית, במידה ונגבה, כפוף להצגת הקבלה המקורית.

18. מקרה של החזרה מסיבות אחרות, יוחזר הסכום לחשבון PayPal שממנו נגבה התשלום בניכוי 8 ₪ בגין עמלת PayPal  ובניכוי 49 ₪ שהוא הסכום ששולם על ידי Mindow בגין שליחת הפריט בדואר שליחים או 15 ₪ ניכוי בדואר רשום.

19. לא ניתן להחזיר מוצר שנקנה במבצע.

20. במידה ותבחרו בזיכוי לשימוש עתידי באתר, יונפק עבורכם קוד קופון אשר יישלח לכתובת המייל שהזנתם בטופס ההזמנה, שבו תוכלו להשתמש לרכישה עתידית באתר בכל עת.

21. החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 20 ש"ח.